Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

The Use of Real Life Tasks to Enrich an EFL Course for Business Students: presented as a requirement for the degree of Master in Higher Education Studies - Educational innovation and Research

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Detalles de publicación: Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado, 2018Descripción: 45 p.; DigitalTema(s): Clasificación CDD:
  • POS 2018
Recursos en línea: Resumen: The purpose of research is to determine the impact on learning of using an authentic task to make teaching English more meaningful in an EFL class. Participants were twenty students from pre-intermediate level course from the Business School of Guayaquil University. Both quantitative and qualitative data were collected and analyzed to report the level of business email responses and to explain the reasons for its development. The intervention consisted of eight weeks of authentic task application in order to improve their ability in responding business email in the following areas: quality of response to customer, language usage and email form. Overall results indicated that students performance on responding business email increased a little after the use authentic task. By the end of the intervention almost all of the students reached expected level for the language subcategory. Discussion section presents the factors that might contribute to and impede the accomplishment of the objectives.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Tesis Tesis Biblioteca Tesis Tesis CD UCG 1631 VELu POS 2018 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible Isledy Tesis1631
Navegando Biblioteca Tesis estanterías, Colección: Tesis CD Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible
No hay imagen de cubierta disponible
UCG 1628 FEIc POS 2018 Comunicación transmedia para la promoción de la gastronomía de la provincia de El Oro: maestría en Comunicación con Mención en Comunicación Digital UCG 1629 MARp POS 2018 Plataforma Digital Cultura Re: maestría en Comunicación con Mención en Comunicación Digital UCG 1630 MOLc POS 2018 Cultura-Re. Propuesta de un prototipo de plataforma digital para elevar la calidad de cultura al servicio al cliente: maestría en Comunicación con Mención en Comunicación Digital UCG 1631 VELu POS 2018 The Use of Real Life Tasks to Enrich an EFL Course for Business Students: presented as a requirement for the degree of Master in Higher Education Studies - Educational innovation and Research UCG 1632 SALi POS 2018 Investigación sobre el Aprendizaje de un modelo de Intervención en Atención Temprana que interviene en el Entorno Natural: Título de Magíster en Desarrollo Humano Temprano y Educación Infantil UCG 1633 SANi POS 2018 Investigación Sobre El Aprendizaje De Una Intervención En Atención Temprana Que Desarrolla Competencias Para El Trabajo Con Familias: Trabajo Final para la obtención del Título de Magíster en Desarrollo Humano Temprano y Educación Infantil UCG 1634 PACp POS 2018 Percepción y actitudes de los estudiantes de ciencias de la educación de la Universidad Técnica Particular de Loja respecto al uso de las Tic en sus estudios y futuro profesional: Maestría en Educación Superior Investigación e Innovaciones Pedagógicas

2018

The purpose of research is to determine the impact on learning of using an authentic task to make teaching English more meaningful in an EFL class. Participants were twenty students from pre-intermediate level course from the Business School of Guayaquil University. Both quantitative and qualitative data were collected and analyzed to report the level of business email responses and to explain the reasons for its development. The intervention consisted of eight weeks of authentic task application in order to improve their ability in responding business email in the following areas: quality of response to customer, language usage and email form. Overall results indicated that students performance on responding business email increased a little after the use authentic task. By the end of the intervention almost all of the students reached expected level for the language subcategory. Discussion section presents the factors that might contribute to and impede the accomplishment of the objectives.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan