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Life after the 30 - second spot: energize your brand with a bold mix of alternatives to traditional advertising

Por: Tipo de material: TextoTextoIdioma: Español Detalles de publicación: New York: John Wiley and Sons, Inc., 2005Edición: 1a edDescripción: 284 p.: il; 22.5 cmISBN:
  • 978-0-471-71837-6
Títulos uniformes:
  • 0164 - FUNDAMENTOS DE COMUNICACIÓN PERSUASIVA Y PUBLICIDAD
  • 0280 - TALLER DE DISEÑO PUBLICITARIO
  • 0298 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y MEDIOS NO TRADICIONALES (BTL)
  • 0348 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y RRPP
  • 0530 - TALLER DE CONCEPTUALIZACIÓN Y CREATIVIDAD PUBLICITARIA
  • 0547 - PUBLICIDAD
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 659.1
Contenidos:
The nend of mass media. What's eating the 30 second commercial?. The solution: Re: think four fundamentals of marketing. Approaches that a re transforming the marketing and advertising games.
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The nend of mass media. What's eating the 30 second commercial?. The solution: Re: think four fundamentals of marketing. Approaches that a re transforming the marketing and advertising games.

2005

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