Life after the 30 - second spot: energize your brand with a bold mix of alternatives to traditional advertising
Tipo de material:
- 978-0-471-71837-6
- 0164 - FUNDAMENTOS DE COMUNICACIÓN PERSUASIVA Y PUBLICIDAD
- 0280 - TALLER DE DISEÑO PUBLICITARIO
- 0298 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y MEDIOS NO TRADICIONALES (BTL)
- 0348 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y RRPP
- 0530 - TALLER DE CONCEPTUALIZACIÓN Y CREATIVIDAD PUBLICITARIA
- 0547 - PUBLICIDAD
- 659.1
Contenidos:
The nend of mass media. What's eating the 30 second commercial?. The solution: Re: think four fundamentals of marketing. Approaches that a re transforming the marketing and advertising games.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Biblioteca Libros | LIBROS | UCG 659.1 JAFl 15.391 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | mmejia | 15391 |
The nend of mass media. What's eating the 30 second commercial?. The solution: Re: think four fundamentals of marketing. Approaches that a re transforming the marketing and advertising games.
2005
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