Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective.
Tipo de material:
- 978-0-256-21899-2
- 0164 - FUNDAMENTOS DE COMUNICACIÓN PERSUASIVA Y PUBLICIDAD
- 0280 - TALLER DE DISEÑO PUBLICITARIO
- 0298 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y MEDIOS NO TRADICIONALES (BTL)
- 0348 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y RRPP
- 0366 - TALLER DE CAMPAÑA PUBLICITARIA
- 0530 - TALLER DE CONCEPTUALIZACIÓN Y CREATIVIDAD PUBLICITARIA
- 0547 - PUBLICIDAD
- 659.1
Contenidos:
the role of IMC in marketing. Integrated marketing program situation analysis. Analysing the communication process. Objectives and budgeting for integrated marketing communicatiosns programs. Developing the integrated marketing communications program. Monitoring, evaluation, and control. Special topics and perspectives...
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca Libros | LIBROS | UCG 659.1 BELa 16.392 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | mmejia | 16392 | ||
![]() |
Biblioteca Libros | LIBROS | UCG 659.1 BELa 1983 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 1983 |
Navegando Biblioteca Libros estanterías, Colección: LIBROS Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | No hay imagen de cubierta disponible |
![]() |
![]() |
![]() |
No hay imagen de cubierta disponible |
![]() |
||
UCG 659.1 BAUc 493 Cómo: guía publicitaria | UCG 659.1 BECc 4081 Crear o creer | UCG 659.1 BELa 16.392 Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. | UCG 659.1 BELa 1983 Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. | UCG 659.1 BELi 1982 Introduction to advertising y promotion: an integrated marketing communications perspectives. | UCG 659.1 BENc 610 The copy workshop workbook | UCG 659.1 BENv 17588 Los ventisiete errores más comunes en publicidad / |
the role of IMC in marketing. Integrated marketing program situation analysis. Analysing the communication process. Objectives and budgeting for integrated marketing communicatiosns programs. Developing the integrated marketing communications program. Monitoring, evaluation, and control. Special topics and perspectives...
1998
No hay comentarios en este titulo.
Iniciar sesión para colocar un comentario.