Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective.
Tipo de material:
- 978-0-256-21899-2
- 0164 - FUNDAMENTOS DE COMUNICACIÓN PERSUASIVA Y PUBLICIDAD
- 0280 - TALLER DE DISEÑO PUBLICITARIO
- 0298 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y MEDIOS NO TRADICIONALES (BTL)
- 0348 - LABORATORIO: PUBLICIDAD Y RRPP
- 0366 - TALLER DE CAMPAÑA PUBLICITARIA
- 0530 - TALLER DE CONCEPTUALIZACIÓN Y CREATIVIDAD PUBLICITARIA
- 0547 - PUBLICIDAD
- 659.1
Contenidos:
the role of IMC in marketing. Integrated marketing program situation analysis. Analysing the communication process. Objectives and budgeting for integrated marketing communicatiosns programs. Developing the integrated marketing communications program. Monitoring, evaluation, and control. Special topics and perspectives...
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Biblioteca Libros | LIBROS | UCG 659.1 BELa 16.392 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | mmejia | 16392 | ||
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Biblioteca Libros | LIBROS | UCG 659.1 BELa 1983 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 1983 |
the role of IMC in marketing. Integrated marketing program situation analysis. Analysing the communication process. Objectives and budgeting for integrated marketing communicatiosns programs. Developing the integrated marketing communications program. Monitoring, evaluation, and control. Special topics and perspectives...
1998
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