Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Redesigning schools: what matters and what works

Por: Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Detalles de publicación: School Redesign Network at Stanford University, 2002Edición: 1a. edDescripción: 69 p.; 28 cmTema(s): Clasificación CDD:
  • 372.19
Contenidos:
The right to learn: why factory model schools do not work.- Personalization.- Continuous relationships.- High standards and performance-based assessment.- Authentic curriculum.- Adaptive pedagogy.- Multicultural and anti-racist teaching.- Knowledgeable and skilled teachers.- Collaborative planning and professional development.- Familiy and community connections.- Democratic decision-making
Lista(s) en las que aparece este ítem: EDUCACIÓN PRIMARIA
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

The right to learn: why factory model schools do not work.- Personalization.- Continuous relationships.- High standards and performance-based assessment.- Authentic curriculum.- Adaptive pedagogy.- Multicultural and anti-racist teaching.- Knowledgeable and skilled teachers.- Collaborative planning and professional development.- Familiy and community connections.- Democratic decision-making

2002

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan