Investigación sobre el Aprendizaje de un modelo de Intervención en Atención Temprana que interviene en el Entorno Natural: Título de Magíster en Desarrollo Humano Temprano y Educación Infantil
Tipo de material:
- POS 2018
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca Tesis | Tesis CD | UCG 1632 SALi POS 2018 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | mmejia | Tesis1632 |
Navegando Biblioteca Tesis estanterías, Colección: Tesis CD Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
2018
This research is related to learning about an intervention model in Early Attention that potentiate the natural environment to improve family competences for development of children of six years old or less who present risk situation or disabilities. As methodology, the researcher used the Routine Based Intervention of McWilliam and used a personal blog to record the sessions. This investigation has a qualitative focus and is considered an educational research. As results, the author resumes the main data of the blogs about family and children reaction to the model, as well as the personal learning of the model for the reasearcher.
No hay comentarios en este titulo.
Iniciar sesión para colocar un comentario.