Let's learn and play: purposeful play activities for all early chilhood learning centers
Tipo de material:
- 978-1-933052-77-9
- 372.4145
Contenidos:
Introduction and center tips. The foundation of play: the block center. I'lldo it!: the manipulative center. Squishy-Scratchy-Sandy: the sensory center. Nature's place: the science center. Express yourself: the art center. Sounds of music: the music center. Getting along: the dramatic play center.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca Libros | LIBROS | UCG 372.4145 GUNl 16.657 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | mmejia | 16657 |
Navegando Biblioteca Libros estanterías, Colección: LIBROS Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
![]() |
No hay imagen de cubierta disponible |
![]() |
![]() |
![]() |
No hay imagen de cubierta disponible |
![]() |
||
UCG 372.4145 ARRi 4995 Inicial: primer año de educación básica | UCG 372.4145 DIRe 1662 La educación inicial: nuestra responsabilidad | UCG 372.4145 FLOs 16.658 Sing,sing, & learn: learn american sing language & built basic skills while singing 25 delightful songs | UCG 372.4145 GUNl 16.657 Let's learn and play: purposeful play activities for all early chilhood learning centers | UCG 372.4145 SWEg 16.656 Giant book of preschool activities | UCG 372.4145 FLO 16.736 Sing language fun in the early chidhood classroom: enrich language and literacy skills of young hearing children, children with special needs, and language learners | UCG 372.6 ALLl 3234 Lengua y literatura: una secuenciación para segundo ciclo y tres unidades didácticas |
Introduction and center tips. The foundation of play: the block center. I'lldo it!: the manipulative center. Squishy-Scratchy-Sandy: the sensory center. Nature's place: the science center. Express yourself: the art center. Sounds of music: the music center. Getting along: the dramatic play center.
2007
No hay comentarios en este titulo.
Iniciar sesión para colocar un comentario.