Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Classroom management for all teachers: plans for evidence - based practice

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Pearson Education, 2008Edición: 3a edDescripción: 190 p.; 28 cmISBN:
  • 978-0-13-199164-4
Clasificación CDD:
  • 371.102 Cip C
Resumen: Contiene: Classroom management and evidence - based. The good behavior board game. Behavioral contracting. Individual disruptive incident barometer. Signal time - out for minor disruptive behavior. Removal time - out for severe disruptive and aggressive. Positive compliance momentum
Lista(s) en las que aparece este ítem: ENSEÑANZA Y PERSONAL DOCENTE
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

2008

Contiene: Classroom management and evidence - based. The good behavior board game. Behavioral contracting. Individual disruptive incident barometer. Signal time - out for minor disruptive behavior. Removal time - out for severe disruptive and aggressive. Positive compliance momentum

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan