Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Analysis and interpretation in qualitative market research

Por: Tipo de material: TextoTextoIdioma: Español Detalles de publicación: California: Sage Publications, 2003Edición: 1a edDescripción: 176 p. V.4; 23.5 cmISBN:
  • 978-0-7619-7272-3
Títulos uniformes:
  • 0112 - DISEÑO Y MÉTODOS DE INVESTIGACIÓN CUALITATIVA (PSGR)
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 001.42 Ere A
Recursos en línea: Resumen: The status of analysis and interpretation in qualitative market research, qualitative research as a commercial activity, frameworks for thinking: electricism, pragmatsm and theory, the experience of analysis and interpretation in comercial qualitative research,processes of analysis, processes of interpretation
Lista(s) en las que aparece este ítem: MÉTODOS DE INVESTIGACIÓN
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

2003

The status of analysis and interpretation in qualitative market research, qualitative research as a commercial activity, frameworks for thinking: electricism, pragmatsm and theory, the experience of analysis and interpretation in comercial qualitative research,processes of analysis, processes of interpretation

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan