Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Experiential learning: experience as the source of learning

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: New Jersey.: Prentice-Hall, 1984Descripción: 256 p.: il.; 23 cmISBN:
  • 978-0-13-295261-3
Títulos uniformes:
  • 0285 - TEORÍAS Y MODELOS DE APRENDIZAJE
  • 0509 - PEDAGOGÍA
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 370.152
Resumen: Contents: part 1. experience and learning. cap. 1. the foundations of contemporary approaches to experimental learning, the process of aperiental learning. part 2. the structure of learning and knowledge, structural foundations of the learning process, Individuality in learning and the learning styles, the structure of knowledge. part 3. learning and development, the experiential learning theory of development, learning and development in higher education, lifelong learning and integrative development.
Lista(s) en las que aparece este ítem: PSICOLOGÍA DE LA EDUCACIÓN
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS UCG 370.152 KOLe 2170 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible 2170

Bibliog. p. 231-241 indice p. 243

1984

Contents: part 1. experience and learning. cap. 1. the foundations of contemporary approaches to experimental learning, the process of aperiental learning. part 2. the structure of learning and knowledge, structural foundations of the learning process, Individuality in learning and the learning styles, the structure of knowledge. part 3. learning and development, the experiential learning theory of development, learning and development in higher education, lifelong learning and integrative development.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan