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The media game: american politics in the televisión age

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoIdioma: Español Detalles de publicación: New york: Macmillan publishing company, 1993Descripción: 248 p.; 23 cmISBN:
  • 978-0-02-359965-1
Títulos uniformes:
  • -
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 302.2345
Resumen: Contents: part 1. the news media, part. 2.- the rise of broadcasting, part. 3.- getting the news, part. 4.- campaigning on television, part. 5.- new styles of governing, part. 6.- the evolution of media efects research, part. 7.- the multiple effects of television on public opinion, part. 8.- the consequences of political campaigns, 9.- public opinion and the power to govern, part. 10.- the media as educator, part. 11.- the media as monitor.
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Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS UCG 302.2345 ANSM 12.873 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible cmateo 12873

1993

Contents: part 1. the news media, part. 2.- the rise of broadcasting, part. 3.- getting the news, part. 4.- campaigning on television, part. 5.- new styles of governing, part. 6.- the evolution of media efects research, part. 7.- the multiple effects of television on public opinion, part. 8.- the consequences of political campaigns, 9.- public opinion and the power to govern, part. 10.- the media as educator, part. 11.- the media as monitor.

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