Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Using consultants to improve teaching

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries ; 79Detalles de publicación: San Francisco: Jossey-bass publishers, 1999Edición: 1a edDescripción: 111 p.; 23 cmISBN:
  • 978-0-7879-4876-4
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 378.03
Resumen: Consultation to improve teaching is a common activity for faculty development center. In addition many faculty act as advisers to their coleagues through peer consultation. this volume examines the process of consultation from a number of perspectives, describe appropiate resources in the field, and provide practical advice on how to get the most out of the consultation process, wheter you are seeking or offering advice
Lista(s) en las que aparece este ítem: EDUCACIÓN SUPERIOR
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS UCG 378.03 KNAu 2982 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible 2982

Incluye index p.105-111

1999

Consultation to improve teaching is a common activity for faculty development center. In addition many faculty act as advisers to their coleagues through peer consultation. this volume examines the process of consultation from a number of perspectives, describe appropiate resources in the field, and provide practical advice on how to get the most out of the consultation process, wheter you are seeking or offering advice

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan