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Consumer research: introspective essays on the study of consumption

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: California: Sage, 1995Descripción: 419 p.; 23 cmISBN:
  • 978-0-8039-7296-4
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.834
Resumen: Los temas principales son: A Brief history of morris the cat, theory development is a jazz solo, on hatching a program of consumer research, what is consumer researcch, o, consumer, how you?ve changed, whither consumer research, romanticism, subjective personal introspection, and morris the epicurean, the role of lyricism in consumer research
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Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS UCG 658.834 HOLc 1217 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible 1217

1995

Los temas principales son: A Brief history of morris the cat, theory development is a jazz solo, on hatching a program of consumer research, what is consumer researcch, o, consumer, how you?ve changed, whither consumer research, romanticism, subjective personal introspection, and morris the epicurean, the role of lyricism in consumer research

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