E-learning and the scienceof instruction: (Registro nro. 140048)
[ vista simple ]
000 -Cabecera (24) | |
---|---|
Campo de control interno | 02160nam a22002774a 4500 |
001 - Número de control | |
Campo de control | UCASAGRANDE |
005 - Fecha y hora de la | |
Campo de control | 20241004170414.0 |
007 - Tipo material - Descripcion fisica - info general | |
Tipo material | ta |
008 - Códigos de longitud fija (40p) | |
Campo de control de longitud fija | t2008 us gr 00| 0 spa d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER | |
ISBN | 978-0-7879-8683-4 |
040 ## - Origen de la Catalogacion | |
Origen de la Catalogacion | UCASAGRANDE |
041 ## - Código de idioma (R) | |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente (R) | spa |
082 ## - Número de la Clasificación | |
Código de Clasificación | UCG 371.334 |
Codigo Cutter | COLe 18926 |
100 ## - Autor Personal | |
Autor Personal | Colvin Clark, Ruth, |
Títulos y otros términos asociados al nombre (R) | autor |
240 ## - Malla Curricular | |
Malla Curricular | 0291 - TIC APLICADA A LA EDUCACIÓN |
245 ## - Titulo | |
Titulo | E-learning and the scienceof instruction: |
Subtitulo | proven guidelines for consumers and designers of multimedia learning / |
Mencion del autor | Ruth Colvin Clark y Richard E. Mayer, autores |
250 ## - Mencion de edicion | |
Mencion de edicion | 2da. edición; |
260 ## - Editorial | |
Ciudad | San Francisco: |
Nombre de la Editorial | Pfeiffer, |
Fecha | 2008 |
300 ## - Descripcion | |
Páginas | 476 páginas; |
Dimensiones | 25x18 centímetros |
500 ## - Nota General | |
Nota General | 1. e-Learning: Promise and Pitfalls.- How Do People Learn from e-Courses?.- Evidence‐Based Practice,- Applying the Multimedia Principle: Use Words and Graphics Rather than Words Alone.- Applying the Contiguity Principle: Align Words to Corresponding Graphics.- Applying the Modality Principle: Present Words as Audio narration Rather than on-screen text.- Applying the Redundancy Principle: explain Visuals<br/>with Words in Audio or text But not Both.- Applying the Coherence Principle: Adding extra Material Can Hurt Learning.- Applying the Personalization and embodiment Principles: Use Conversational style, Polite Wording, Human Voice, and Virtual Coaches.- Applying the segmenting and Pretraining Principles: Managing Complexity by Breaking a Lesson into Parts.- engagement in e‐Learning.- Leveraging examples in e‐Learning.- Does Practice Make Perfect? .- Learning together Virtually.- Who’s in Control? Guidelines for e-Learning navigation.- ‐Learning to Build thinking skills.- Learning with Computer Games.- Applying the Guidelines |
650 ## - Temas - Descriptores | |
Temas - Descriptores | Tecnologías de la Información y la Comunicación |
9 (RLIN) | 84986 |
650 #0 - Temas - Descriptores | |
9 (RLIN) | 61833 |
Temas - Descriptores | Aprendizaje |
700 ## - Autor Personal | |
9 (RLIN) | 89680 |
Autor Personal | Mayer, Richard E. |
Títulos y otros términos asociados al nombre (R) | autor |
856 ## - URL - Ubicacion | |
URI/URL | <a href="http://repo.darmajaya.ac.id/4165/1/e-Learning%20and%20the%20Science%20of%20Instruction_%20Proven%20Guidelines%20for%20Consumers%20and%20Designers%20of%20Multimedia%20Learning%20%28%20PDFDrive%20%29.pdf">http://repo.darmajaya.ac.id/4165/1/e-Learning%20and%20the%20Science%20of%20Instruction_%20Proven%20Guidelines%20for%20Consumers%20and%20Designers%20of%20Multimedia%20Learning%20%28%20PDFDrive%20%29.pdf</a> |
942 ## - Datos personalizados Koha | |
Tipo de Documento | Libro |
Fecha procesamiento | 2024-10-04 |
Catalogador | IFG |
Fuente de Clasificacion | Estado | Colección | Ubicacion permanente | Ubicacion actual | Fecha de Ingreso a la Biblioteca | Origen de adquisicion | Numero inventario | Prestamos | Clasificación | Código de barras | Ultima fecha de verificacion | Tipo de Item |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library of Congress Classification | LIBROS | Biblioteca Libros | Biblioteca Libros | 10/04/2024 | Donación | 18926 | UCG 371.334 COLe 18926 | 18926 | 10/04/2024 | Libro |