Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Redesigning schools: what matters and what works

Por: Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Detalles de publicación: School Redesign Network at Stanford University, 2002Edición: 1a. edDescripción: 69 p.; 28 cmTema(s): Clasificación CDD:
  • 372.19
Contenidos:
The right to learn: why factory model schools do not work.- Personalization.- Continuous relationships.- High standards and performance-based assessment.- Authentic curriculum.- Adaptive pedagogy.- Multicultural and anti-racist teaching.- Knowledgeable and skilled teachers.- Collaborative planning and professional development.- Familiy and community connections.- Democratic decision-making
Lista(s) en las que aparece este ítem: EDUCACIÓN PRIMARIA
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS UCG 372.19 DARr 16.828 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible mmejia 16828

The right to learn: why factory model schools do not work.- Personalization.- Continuous relationships.- High standards and performance-based assessment.- Authentic curriculum.- Adaptive pedagogy.- Multicultural and anti-racist teaching.- Knowledgeable and skilled teachers.- Collaborative planning and professional development.- Familiy and community connections.- Democratic decision-making

2002

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan