000 00915nam a2200229Ia 4500
001 UCASAGRANDE17258
007 ta
008 210819s2009||||xx |||||||||||||| ||und||
040 _aUCASAGRANDE
082 _aPOS 2009
100 _aWigby de Nieto, Karen
_eautor
245 4 _aThe use of portafolios to introduce constructivist teaching practices in prymary english as a foreing language classrooms
260 _a
_bUniversidad Casa Grande. Departamento de Posgrado,
_c2009
300 _a158 p . , 30 cm.
500 _aMaestría
505 _aArea-Educación Superior con las Nuevas Tendencias en la Formación de Profesores de Inglés. Titulo Academico: Magíster.
513 _b2009
650 _aTesis de Maestría
_978771
700 _aMiller, Kari
_eguía de tesis
_979092
856 _uhttp://dspace.casagrande.edu.ec:8080/bitstream/ucasagrande/234/1/Tesis547WIGu.pdf
942 _c24
_e2013-04-12
999 _c132756
_d132756