000 | 00915nam a2200229Ia 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | UCASAGRANDE17258 | ||
007 | ta | ||
008 | 210819s2009||||xx |||||||||||||| ||und|| | ||
040 | _aUCASAGRANDE | ||
082 | _aPOS 2009 | ||
100 |
_aWigby de Nieto, Karen _eautor |
||
245 | 4 | _aThe use of portafolios to introduce constructivist teaching practices in prymary english as a foreing language classrooms | |
260 |
_a _bUniversidad Casa Grande. Departamento de Posgrado, _c2009 |
||
300 | _a158 p . , 30 cm. | ||
500 | _aMaestría | ||
505 | _aArea-Educación Superior con las Nuevas Tendencias en la Formación de Profesores de Inglés. Titulo Academico: Magíster. | ||
513 | _b2009 | ||
650 |
_aTesis de Maestría _978771 |
||
700 |
_aMiller, Kari _eguía de tesis _979092 |
||
856 | _uhttp://dspace.casagrande.edu.ec:8080/bitstream/ucasagrande/234/1/Tesis547WIGu.pdf | ||
942 |
_c24 _e2013-04-12 |
||
999 |
_c132756 _d132756 |