Positioning: the Battle for your Mind
Tipo de material:
- 978-0-446-34794-5
- 0265 - MARKETING
- 658.8
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Biblioteca Libros | LIBROS | UCG 658.8 RIEp 17.415 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | Isledy | 17415 |
1986
What positioning is all about.- The Assault on the mind.- Getting into de Mind.- Those Little Ladders y Your Head.- You Can´t Get There from Here.- Positioning of a Leader.- Positioning of Follower.- Repositioning the Competition.- The Power of the Name.- The No-Name Trap.- The Free-Ride Trap.- The Line-Extension Trap.- When Line Extension Can Work.- Positioning a Company: Xerox.- Positioning a Country: Belgium.- Positioning an Island: Jamaica.-Positioning a Product: Milk Duds.- Positioning a Service: Mailgram.- Positioning a Long Island Bank.- Positioning a New Jersey Bank.- Positioning a ski resort: Stowe.- Positioning the Catholic Church.- Positioning Yourself and Your Career.- Positioning Your Bussiness.- Playing de Positioning Game
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