Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Practice teaching: a reflective approach

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Detalles de publicación: Cambridge University Press, 2013Descripción: 185 pISBN:
  • 978-0-521-18622-3
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 428.007
Contenidos:
1.- Learning to teach through practice teaching. 2.- The nature of teacher learning. 3.- Understanding the teaching context. 4.- Working with your cooperating teacher. 5.- Planning your teaching. 6.- Teaching and effective language lesson. 7.- Classroom observation in teaching practice. 8.- Creating and effective classroom learning environment. 9.- Developing learner-centered teaching. 10.- Classroom discourse and communication. 11.- Exploring your own teaching. 12.- After teaching practice.
Lista(s) en las que aparece este ítem: INGLÉS
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS UCG 428.007 RICp 16.156 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible Isledy 16156

1.- Learning to teach through practice teaching. 2.- The nature of teacher learning. 3.- Understanding the teaching context. 4.- Working with your cooperating teacher. 5.- Planning your teaching. 6.- Teaching and effective language lesson. 7.- Classroom observation in teaching practice. 8.- Creating and effective classroom learning environment. 9.- Developing learner-centered teaching. 10.- Classroom discourse and communication. 11.- Exploring your own teaching. 12.- After teaching practice.

2013

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan