Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Cases for reflection and analysis for exceptional learners: introduction to special education

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: New York: Pearson, 2006Edición: 10a. edDescripción: 80 p.; 22 cmISBN:
  • 978-0-205-46619-1
Títulos uniformes:
  • 0528 - FUNDAMENTOS DE LA EDUCACIÓN ESPECIAL
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 371.9
Resumen: Contents: Should I take Juanita Pope?. What do we do with Jim?. How did we miss Jack all these years?. More than LD. The red belt. Albert says what?. Least restrictive for whom?. The reelucant collaborator. Getting to know chase. Who will help Patrick. Praying for a Miracle. Filling Mr. K's shoes - not. Never give up
Lista(s) en las que aparece este ítem: EDUCACIÓN ESPECIAL
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS 371.9 HalC (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible 6666

2006

Contents: Should I take Juanita Pope?. What do we do with Jim?. How did we miss Jack all these years?. More than LD. The red belt. Albert says what?. Least restrictive for whom?. The reelucant collaborator. Getting to know chase. Who will help Patrick. Praying for a Miracle. Filling Mr. K's shoes - not. Never give up

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan