Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

An introductions to qualitative markert research / Mike Imms, autor

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoIdioma: Español Series ; V. 1.Detalles de publicación: California: Sage Publications, 2003.Edición: 1a ediciónDescripción: 136 páginas: 23.5 centímetrosISBN:
  • 978-0-7619-7272-2
Títulos uniformes:
  • -
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 001.42 Imm I
Recursos en línea: Resumen: Introductionwhat is qualitative market research, Characteristics of qualitative market research as a commercial practice, What do oranisations get form qualitative market research, What does the qualitative market research industry look like, Defining the problem and designing the project, How local and international qualitative market research projects work, Ethics and professional standars
Lista(s) en las que aparece este ítem: MÉTODOS DE INVESTIGACIÓN
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS 001.42 IMNl 4422 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible 4422

2003

Introductionwhat is qualitative market research, Characteristics of qualitative market research as a commercial practice, What do oranisations get form qualitative market research, What does the qualitative market research industry look like, Defining the problem and designing the project, How local and international qualitative market research projects work, Ethics and professional standars

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan