Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Advertising: principles and practice

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: New Jersey: Prentice Hall,, 1989Edición: 1a edDescripción: 614 p.: il.; 28 cmISBN:
  • 978-0-13-014465-2
Títulos uniformes:
  • 0452 - ADVERTISING MANAGEMENT
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 659.1
Resumen: Contents: 1. introduction to advertising. 2. the advertising enviroment: ethics and regulation. 3. advertising and the marketing process. 4. advertising agencies. 5. the consumer audience. 6. strate, gic research. 7. strategy and planning. 8. how advertising works. 9. media strategy and planning. 10. broadcast media. 11. print and other media. 12. media buying. 13. the creative process. 14. creating print advretising. 15. creating broadcast aadvertising. 16. creating direct- response advertising. 17. creating yellow pages and out- of- home advertising...
Lista(s) en las que aparece este ítem: PUBLICIDAD
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS UCG 659.1 WELa 2339 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible 2339

1989

Contents: 1. introduction to advertising. 2. the advertising enviroment: ethics and regulation. 3. advertising and the marketing process. 4. advertising agencies. 5. the consumer audience. 6. strate, gic research. 7. strategy and planning. 8. how advertising works. 9. media strategy and planning. 10. broadcast media. 11. print and other media. 12. media buying. 13. the creative process. 14. creating print advretising. 15. creating broadcast aadvertising. 16. creating direct- response advertising. 17. creating yellow pages and out- of- home advertising...

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan