Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Advertising: principles and practice

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: New Jersey: Prentice Hall, 1995Edición: 3a edDescripción: 915 p.: il.; 26 cmISBN:
  • 978-0-13-723248-2
Títulos uniformes:
  • 0452 - ADVERTISING MANAGEMENT
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 659.1
Resumen: Contents: part 1: advertising foundations and environment. cap. 1. introduction to advertising. 2. advertising and society: ethics and regulation. 3. advertising and the marketing process .4. advertising agencies. art 2: advertising background, planning, and strtegy. cap 5. the consumer audience. 6. strategic research. 7. trategy and planning .8. how advertising works. Part 3. : advertising media. part 4 : theating advertising. part 5. advertising operations. part 6. miscellaneous advertising.
Lista(s) en las que aparece este ítem: PUBLICIDAD
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS UCG 659.1 WELa 2340 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible 2340

1995

Contents: part 1: advertising foundations and environment. cap. 1. introduction to advertising. 2. advertising and society: ethics and regulation. 3. advertising and the marketing process .4. advertising agencies. art 2: advertising background, planning, and strtegy. cap 5. the consumer audience. 6. strategic research. 7. trategy and planning .8. how advertising works. Part 3. : advertising media. part 4 : theating advertising. part 5. advertising operations. part 6. miscellaneous advertising.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan