Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Advertising campaign planning: developing an advertising - based marketing plan

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Chicago: The Copy Worksjop, 1993Edición: 5a. printingDescripción: 202 p.: il.; 23 cmISBN:
  • 978-0-9621415-5-3
Títulos uniformes:
  • 0452 - ADVERTISING MANAGEMENT
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 659.113
Resumen: Contents: things to know before you start: planning point 1. target audience of this book. planning point 2. working procedures. planning point 3. writing style. planning point 4. advertising campaign outline. the marketing planning document: 1. situation analysis. 2. research. 3. problems and oportunities. 4. marketing objective. 5. budget. 6. marketing strategy. 7. advertising creative. 8. advertising media. 9. sales promotion. 10. evaluation. 11. test marketing.
Lista(s) en las que aparece este ítem: PUBLICIDAD
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS UCG 659.113 AVEa 2344 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible 2344

1993

Contents: things to know before you start: planning point 1. target audience of this book. planning point 2. working procedures. planning point 3. writing style. planning point 4. advertising campaign outline. the marketing planning document: 1. situation analysis. 2. research. 3. problems and oportunities. 4. marketing objective. 5. budget. 6. marketing strategy. 7. advertising creative. 8. advertising media. 9. sales promotion. 10. evaluation. 11. test marketing.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan