Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Mass media, mass culture: an introduction

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: New York: Mc graw hill, 2001Edición: 5a edDescripción: 484 p.: il.; 25 cmISBN:
  • 978-0-07-231462-5
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 302.23
Resumen: Contents: part 1.- culture and communication. culture and communication. culture and mass communication. Globalization and information on the World Wide Web... Part 2. Development of print media. Books: the permanent medium. Newspaper: past, present and future... Part 3. Development of electronic media. Motion pictures: cultural reflections. Part 4. Media shapers, ethics and consequences. Advertising: selling the message. Public.
Lista(s) en las que aparece este ítem: MEDIOS DE COMUNICACIÓN
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS UCG 302.23 WILm 2443 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible 2443

2001

Contents: part 1.- culture and communication. culture and communication. culture and mass communication. Globalization and information on the World Wide Web... Part 2. Development of print media. Books: the permanent medium. Newspaper: past, present and future... Part 3. Development of electronic media. Motion pictures: cultural reflections. Part 4. Media shapers, ethics and consequences. Advertising: selling the message. Public.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan