Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Targetet public relations: how to get thousands of dollars of free publicity for your product, service, organization, or idea.

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: New York: Henry Holt and Company, 1993Edición: 1a edDescripción: 334 p.; 21 cmISBN:
  • 978-0-8050-1975-9
Títulos uniformes:
  • 0246 - RRPP Y NUEVOS ESCENARIOS MEDIÁTICOS
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 659.2
Resumen: Contents: The keys to a successful targeted, Public relations campaign, Using press releanses to generate visibility and immediate response, Radio and TV publicity, Preparing your media kit and integhrating targeted public relations with other promotions.
Lista(s) en las que aparece este ítem: RELACIONES PÚBLICAS
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Incluye bibliografía

1993

Contents: The keys to a successful targeted, Public relations campaign, Using press releanses to generate visibility and immediate response, Radio and TV publicity, Preparing your media kit and integhrating targeted public relations with other promotions.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan