Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

The marketing revolution: a radical manifestation for dominating the marketplace

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: New York: Harper Bussiness, 1991Edición: 1a edDescripción: 314 p.; 20 cmISBN:
  • 887305725
Títulos uniformes:
  • 0170 - GENERACIÓN DE VALOR EN PROYECTOS DE MERCADOTECNIA
  • 0265 - MARKETING
  • 0268 - PLANIFICACIÓN DE MARKETING II
  • 0317 - COMUNICACIONES INTEGRADAS DE MARKETING
  • 0320 - PLANIFICACIÓN DE MARKETING I
  • 0321 - LABORATORIO: TRADE MARKETING Y DISTRIBUCIÓN
  • 0323 - TALLER DE NEGOCIOS Y MARKETING DIGITAL
  • 0324 - MARKETING MANAGEMENT
  • 0325 - E-COMMERCE Y MARKETING DIGITAL
  • 0327 - MARKETING Y EXPERIENCIA DE SERVICIOS
  • 0331 - PLANIFICACIÓN DE MARKETING DIGITAL
  • 0339 - MARKETING DE PROXIMIDAD Y GEOLOCALIZACIÓN
  • 0471 - DEFINICIÓN DEL PRODUCTO Y MERCADO
  • 0329 - GESTIÓN Y EVALUACIÓN DE PROYECTOS DE MARKETING
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.8
Resumen: Is one of the most marketing books of the decade, are offereing a second chance who have not kept up with the changing market place,it is a create in concise guide to how to be succesfull in the 90's in adv beyond.
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Incluye bibliografía

1991

Is one of the most marketing books of the decade, are offereing a second chance who have not kept up with the changing market place,it is a create in concise guide to how to be succesfull in the 90's in adv beyond.

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