Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Manual de gestión de la comunicación en redes sociales colegio alemán Stiehle de Cuenca (Registro nro. 138207)

Detalles MARC
000 -Cabecera (24)
Campo de control interno 02577nam a2200265Ia 4500
001 - Número de control
Campo de control UCASAGRANDE22709
007 - Tipo material - Descripcion fisica - info general
Tipo material ta
008 - Códigos de longitud fija (40p)
Campo de control de longitud fija 210819s2019||||xx |||||||||||||| ||spa||
040 ## - Origen de la Catalogacion
Origen de la Catalogacion UCASAGRANDE
041 ## - Código de idioma (R)
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente (R) spa
082 ## - Número de la Clasificación
Código de Clasificación POS 2019
100 ## - Autor Personal
Autor Personal Calle Asmal, Cinthya
Término indicativo de función (R) autor
245 #0 - Titulo
Titulo Manual de gestión de la comunicación en redes sociales colegio alemán Stiehle de Cuenca
260 ## - Editorial
Ciudad
Nombre de la Editorial Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado,
Fecha 2019
300 ## - Descripcion
Páginas 90 p.;
Dimensiones Digital
513 ## - Nota de periodo de años
Nota de periodo de años 2019
520 ## - Resumen
Resumen The elaboration of the Manual of Management of Communication in social networks for the Unidad Educativa Particular Colegio Alemán Stiehle de Cuenca was carried out with the objective of generating positioning and image of the institution complying with the guidelines of communication institutions, in addition to generating bonds of connection with students, ex-students, parents, that is to say with the educational community. The project consisted of first analyzing the deficiencies presented within the school's Facebook page, this being the first social network used by the institution and generate communication strategies to make changes and improvements. It was important to take into account that being an educational entity has several activities inside and outside the campus so it was necessary to fix what type of content would be made known in order to take advantage of the benefits presented by social networks and the scope it has to adequately manage institutional resources. The final result of the project was the manual and through this we have basic guidelines for the management of the institutional Facebook page (@UEAlemán) and this will be used as reference material for the Department of Communication of the school, thus taking into account certain parameters such as: the type of content to publish, periodicity, metrics measurement, etc. In this way, the final result of the project was the elaboration of the manual, which contains detailed information on how and what should be done and communicated on the Facebook page, as well as recommendations that will serve to advance the school's digital communication through other social networks.
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores COMUNICACIÓN DIGITAL
9 (RLIN) 84918
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores REDES SOCIALES
9 (RLIN) 59863
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores RELACIONES PÚBLICAS
9 (RLIN) 57257
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores TESIS DE MAESTRÍA
9 (RLIN) 78771
700 ## - Autor Personal
Autor Personal Giler García, Gabriela Tutor
Término indicativo de función (R) autor
9 (RLIN) 88010
856 ## - URL - Ubicacion
URI/URL <a href="http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/bitstream/ucasagrande/1897/1/Tesis2074CLAm.pdf">http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/bitstream/ucasagrande/1897/1/Tesis2074CLAm.pdf</a>
942 ## - Datos personalizados Koha
Tipo de Documento Tesis
Fecha procesamiento 2020-03-18
Catalogador mmejia
Existencias
Estado Colección Ubicacion permanente Ubicacion actual Fecha de Ingreso a la Biblioteca Prestamos Clasificación Código de barras Ultima fecha de verificacion Tipo de Item
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