Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Estrategia de marketing digital para servicios de alojamiento: caso de estudio hostal Marejada (Registro nro. 138204)

Detalles MARC
000 -Cabecera (24)
Campo de control interno 02232nam a2200265Ia 4500
001 - Número de control
Campo de control UCASAGRANDE22706
007 - Tipo material - Descripcion fisica - info general
Tipo material ta
008 - Códigos de longitud fija (40p)
Campo de control de longitud fija 210819s2019||||xx |||||||||||||| ||spa||
040 ## - Origen de la Catalogacion
Origen de la Catalogacion UCASAGRANDE
041 ## - Código de idioma (R)
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente (R) spa
082 ## - Número de la Clasificación
Código de Clasificación POS 2019
100 ## - Autor Personal
Autor Personal Jaramillo Toledo, Xavier Eduardo
Término indicativo de función (R) autor
245 #0 - Titulo
Titulo Estrategia de marketing digital para servicios de alojamiento: caso de estudio hostal Marejada
260 ## - Editorial
Ciudad
Nombre de la Editorial Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado,
Fecha 2019
300 ## - Descripcion
Páginas 77 p.;
Dimensiones Digital
513 ## - Nota de periodo de años
Nota de periodo de años 2019
520 ## - Resumen
Resumen Ecuador is growing in tourism, it is estimated that by 2020 it can increase by 5% of income thanks to tourism (Ministry of Tourism, 2018). Most SMEs within the hotel sector do not have a strategic digital communication plan that also includes digital marketing, we want to present a fresh and innovative proposal where the micro moments and experiences of my digital user that will be of great help to the increase in visits in accommodation establishments. By creating a blog and updating the image on social networks, it is proposed to catapult the traffic of information about plans and packages offered by the inn, so that users can distinguish the characteristics that make service offers unique. The importance of maintaining a fresh and inclusive image and reputation is important within this project, since methodologies are applied based on intense research directed towards the consumers of services in the field of lodging, and it is important to make visible that the work is done based on the tastes and demands of these users, in order to improve their service experience, making this hostel occupy the preferential place of those who have visited it. Keeping on the top of social networks and recommendations on the web is the main purpose of this project, that national tourists have in mind to visit this hostel.
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores COMUNICACIÓN DIGITAL
9 (RLIN) 84918
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores MARKETING DIGITAL
9 (RLIN) 85655
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores SECTOR HOTELERO
9 (RLIN) 87554
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores TESIS DE MAESTRÍA
9 (RLIN) 78771
700 ## - Autor Personal
Autor Personal Capelo Brito, Luis
Término indicativo de función (R) tutor
9 (RLIN) 81244
856 ## - URL - Ubicacion
URI/URL <a href="http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/bitstream/ucasagrande/1895/4/Tesis2072JARe.pdf">http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/bitstream/ucasagrande/1895/4/Tesis2072JARe.pdf</a>
942 ## - Datos personalizados Koha
Tipo de Documento Tesis
Fecha procesamiento 2020-03-18
Catalogador mmejia
Existencias
Estado Colección Ubicacion permanente Ubicacion actual Fecha de Ingreso a la Biblioteca Prestamos Clasificación Código de barras Ultima fecha de verificacion Tipo de Item
  Tesis CD Biblioteca Tesis Biblioteca Tesis 03/18/2020   UCG Tesis2072 JARe POS 2019 Tesis2072 08/20/2021 Tesis
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