Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

The understanting by design guide to creating high-quality units (Registro nro. 136365)

Detalles MARC
000 -Cabecera (24)
Campo de control interno 01662nam a2200253Ia 4500
001 - Número de control
Campo de control UCASAGRANDE20867
007 - Tipo material - Descripcion fisica - info general
Tipo material ta
008 - Códigos de longitud fija (40p)
Campo de control de longitud fija 210819s2011||||xx |||||||||||||| ||eng||
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
ISBN 978-1-4166-1149-3
040 ## - Origen de la Catalogacion
Origen de la Catalogacion UCASAGRANDE
041 ## - Código de idioma (R)
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente (R) eng
082 ## - Número de la Clasificación
Código de Clasificación 375.001
100 ## - Autor Personal
Autor Personal Wiggins, Grant
Término indicativo de función (R) autor
245 #4 - Titulo
Titulo The understanting by design guide to creating high-quality units
260 ## - Editorial
Ciudad New York:
Nombre de la Editorial ASCD,
Fecha 2011
300 ## - Descripcion
Páginas 122 p.;
Dimensiones 27,5 cm
513 ## - Nota de periodo de años
Nota de periodo de años 2011
520 ## - Resumen
Resumen This guide is intended for K-16 educators either individuals or groups who may have received some training in Understanding by Design and want to continue their work independently; those who've read Understanding by Design and want to design curriculum units but have no access to formal training; graduate and undergraduate students in university curriculum courses; and school and district administrators, curriculum directors, and others who facilitate Understanding by Design work with staff. Users can go through the modules in sequence or skip around, depending on their previous experience with UbD and their preferred curriculum design style or approach. Unit creation, planning, and adaptation are easier than ever with the accompanying downloadable resources, including the Understanding by Design template set up as a fillable PDF form, additional worksheets, examples, and FAQs about the module topics that speak to Understanding by Design novices and veterans alike.
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores Aprendizaje
9 (RLIN) 61833
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores Curriculum
9 (RLIN) 71598
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores Enseñanza
9 (RLIN) 57294
700 ## - Autor Personal
Autor Personal Mctighe, Jay
Término indicativo de función (R) autor
9 (RLIN) 84886
942 ## - Datos personalizados Koha
Tipo de Documento Libro
Fecha procesamiento 2017-11-07
Catalogador Isledy
Existencias
Estado Colección Ubicacion permanente Ubicacion actual Fecha de Ingreso a la Biblioteca Prestamos Clasificación Código de barras Ultima fecha de verificacion Tipo de Item
  LIBROS Biblioteca Libros Biblioteca Libros 11/07/2017   UCG 375.001 WIGu 16.190 16190 06/06/2024 Libro
Nos visitan