Language teacher research in the Americas (Registro nro. 136361)
[ vista simple ]
000 -Cabecera (24) | |
---|---|
Campo de control interno | 01696nam a2200241Ia 4500 |
001 - Número de control | |
Campo de control | UCASAGRANDE20863 |
007 - Tipo material - Descripcion fisica - info general | |
Tipo material | ta |
008 - Códigos de longitud fija (40p) | |
Campo de control de longitud fija | 210819s2007||||xx |||||||||||||| ||eng|| |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER | |
ISBN | 978-1-931185-42-4 |
040 ## - Origen de la Catalogacion | |
Origen de la Catalogacion | UCASAGRANDE |
041 ## - Código de idioma (R) | |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente (R) | eng |
082 ## - Número de la Clasificación | |
Código de Clasificación | 428.0071 |
100 ## - Autor Personal | |
Autor Personal | McGarrell, Hedy M. |
Término indicativo de función (R) | autor |
245 #0 - Titulo | |
Titulo | Language teacher research in the Americas |
260 ## - Editorial | |
Ciudad | Alexandría: |
Nombre de la Editorial | TESOL, |
Fecha | 2007 |
300 ## - Descripcion | |
Páginas | 203 p.; |
Dimensiones | 25.5 cm |
505 ## - Nota de contenido formateada | |
Nota de contenido formateada | Language teacher reseach in the Americas.- Understanding practices: Bridging the gap between. What teachers do and what studentes know (Colombia).- Revisiting peer review (canada).- Film in the ESL Classroom: Hearing the student´s voice (Canada).- ESL students as ethnographers: Examining academic interactions (United States).- Studying classroom practices and learner perceptions to improve test quality (Canada).- Listening to text and ESL Students: Facilitating low-frequency vocabulary acquisition incidentally (United State).- Promoting innovative practices through reflective collaboration (Brazil).- Mi and myself: Dual identity in Jamaican contact language speakers (Jamaica).- Local cultures, language politics, and service learnig in the TEFL certificate course (Ecuador).- Finding and leveraging vocabulary strengths while addressing needs (United States).- Are nonnative speakers really able to converse? (United States).- Learning how to learn: metacognitive strategy training with beginning EFL students (Costa Rica) |
513 ## - Nota de periodo de años | |
Nota de periodo de años | 2007 |
650 ## - Temas - Descriptores | |
Temas - Descriptores | América |
9 (RLIN) | 84880 |
650 ## - Temas - Descriptores | |
Temas - Descriptores | Enseñanza - Inglés |
9 (RLIN) | 58251 |
700 ## - Autor Personal | |
Autor Personal | Farrell, Thomas S. C. |
Término indicativo de función (R) | editor científico |
9 (RLIN) | 84704 |
942 ## - Datos personalizados Koha | |
Tipo de Documento | Libro |
Fecha procesamiento | 2017-11-07 |
Catalogador | Isledy |
Estado | Colección | Ubicacion permanente | Ubicacion actual | Fecha de Ingreso a la Biblioteca | Prestamos | Clasificación | Código de barras | Ultima fecha de verificacion | Tipo de Item |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
LIBROS | Biblioteca Libros | Biblioteca Libros | 11/07/2017 | UCG 428.0071 MCGl 16.186 | 16186 | 06/06/2024 | Libro |