Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Language teacher research in the Americas (Registro nro. 136361)

Detalles MARC
000 -Cabecera (24)
Campo de control interno 01696nam a2200241Ia 4500
001 - Número de control
Campo de control UCASAGRANDE20863
007 - Tipo material - Descripcion fisica - info general
Tipo material ta
008 - Códigos de longitud fija (40p)
Campo de control de longitud fija 210819s2007||||xx |||||||||||||| ||eng||
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
ISBN 978-1-931185-42-4
040 ## - Origen de la Catalogacion
Origen de la Catalogacion UCASAGRANDE
041 ## - Código de idioma (R)
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente (R) eng
082 ## - Número de la Clasificación
Código de Clasificación 428.0071
100 ## - Autor Personal
Autor Personal McGarrell, Hedy M.
Término indicativo de función (R) autor
245 #0 - Titulo
Titulo Language teacher research in the Americas
260 ## - Editorial
Ciudad Alexandría:
Nombre de la Editorial TESOL,
Fecha 2007
300 ## - Descripcion
Páginas 203 p.;
Dimensiones 25.5 cm
505 ## - Nota de contenido formateada
Nota de contenido formateada Language teacher reseach in the Americas.- Understanding practices: Bridging the gap between. What teachers do and what studentes know (Colombia).- Revisiting peer review (canada).- Film in the ESL Classroom: Hearing the student´s voice (Canada).- ESL students as ethnographers: Examining academic interactions (United States).- Studying classroom practices and learner perceptions to improve test quality (Canada).- Listening to text and ESL Students: Facilitating low-frequency vocabulary acquisition incidentally (United State).- Promoting innovative practices through reflective collaboration (Brazil).- Mi and myself: Dual identity in Jamaican contact language speakers (Jamaica).- Local cultures, language politics, and service learnig in the TEFL certificate course (Ecuador).- Finding and leveraging vocabulary strengths while addressing needs (United States).- Are nonnative speakers really able to converse? (United States).- Learning how to learn: metacognitive strategy training with beginning EFL students (Costa Rica)
513 ## - Nota de periodo de años
Nota de periodo de años 2007
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores América
9 (RLIN) 84880
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores Enseñanza - Inglés
9 (RLIN) 58251
700 ## - Autor Personal
Autor Personal Farrell, Thomas S. C.
Término indicativo de función (R) editor científico
9 (RLIN) 84704
942 ## - Datos personalizados Koha
Tipo de Documento Libro
Fecha procesamiento 2017-11-07
Catalogador Isledy
Existencias
Estado Colección Ubicacion permanente Ubicacion actual Fecha de Ingreso a la Biblioteca Prestamos Clasificación Código de barras Ultima fecha de verificacion Tipo de Item
  LIBROS Biblioteca Libros Biblioteca Libros 11/07/2017   UCG 428.0071 MCGl 16.186 16186 06/06/2024 Libro
Nos visitan