Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Requisite EFL language skills for content - based course and employment: a mixed methods study (Registro nro. 133500)

Detalles MARC
000 -Cabecera (24)
Campo de control interno 01853nam a2200253Ia 4500
001 - Número de control
Campo de control UCASAGRANDE18002
007 - Tipo material - Descripcion fisica - info general
Tipo material ta
008 - Códigos de longitud fija (40p)
Campo de control de longitud fija 210819s2009||||xx |||||||||||||| ||spa||
040 ## - Origen de la Catalogacion
Origen de la Catalogacion UCASAGRANDE
041 ## - Código de idioma (R)
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente (R) spa
082 ## - Número de la Clasificación
Código de Clasificación POS 2009
100 ## - Autor Personal
Autor Personal Smith Jensen Suzanne , ,
Término indicativo de función (R) autor
245 #0 - Titulo
Titulo Requisite EFL language skills for content - based course and employment: a mixed methods study
250 ## - Mencion de edicion
Mencion de edicion 1a ed
260 ## - Editorial
Ciudad
Nombre de la Editorial Universidad Casa Grande. Departamento de Posgrado,
Fecha 2009
300 ## - Descripcion
Páginas 93 p.;
Dimensiones CD
513 ## - Nota de periodo de años
Nota de periodo de años 2009
520 ## - Resumen
Resumen With the aim of identifying English language needs of students from a private university in a large city in Ecuador for success in English content-based courses and the workplace, the present study were students , faculty, administrator and companies. Findings indicated that speaking and listening are the most important requisite skills for content-based courses. Those same skills are also needed for the workplace, and organized writing skills are needed in both places. Student and faculty perceptions coincided that the students´greatest weaknesses were in speaking. The present placement and proficiency test for determining student readiness for the content based courses was seen as being inadequate. In order to help satisfy the English language learning needs of the students, this study offers recommendations about specific language-related goal setting, the inclusion of student needs in curriculum design, strategies for student motivation, and suggestions for improving the quality of assessment in the program.
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores Aprendizaje - Inglés
9 (RLIN) 65424
650 ## - Temas - Descriptores
Temas - Descriptores Tesis de Maestría
9 (RLIN) 78771
700 ## - Autor Personal
Autor Personal Perez, Lucila
Término indicativo de función (R) tutor
9 (RLIN) 79084
856 ## - URL - Ubicacion
URI/URL <a href="http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/bitstream/ucasagrande/233/1/Tesis546SMIr.pdf">http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/bitstream/ucasagrande/233/1/Tesis546SMIr.pdf</a>
942 ## - Datos personalizados Koha
Tipo de Documento Tesis
Fecha procesamiento 2014-02-07
Catalogador mmejia
Existencias
Estado Colección Ubicacion permanente Ubicacion actual Fecha de Ingreso a la Biblioteca Precio Prestamos Clasificación Código de barras Ultima fecha de verificacion Tipo de Item
  Tesis CD Biblioteca Tesis Biblioteca Tesis 02/07/2014 15.00   UCG 546 SMIr POS 2009 Tesis546 08/20/2021 Tesis
Nos visitan