Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

From staff room to classroom: a guide for planning and coaching professional development

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: California: Corwin Press, 2007Edición: 1a. edDescripción: 163 p.; 25 cmISBN:
  • 978-1-4129-2603-4
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 370.71
Resumen: Este libro contiene el siguiente tema: A guide to the change process, A guide to the adult learner, A guide to site-based professional development, a guide to the role of designing professional learning, A guide to the role of presenting professional learning experiences, A guide to the role of facilitating professional learning, A guide to the role of coaching professional learning, A guide to the anatomy of a workshop, A guide to sustained professional learning
Lista(s) en las que aparece este ítem: PEDAGOGÍA ESCOLAR
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS UCG 370.71 FOGf 6577 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible 6577

Incluye bibliografia

2007

Este libro contiene el siguiente tema: A guide to the change process, A guide to the adult learner, A guide to site-based professional development, a guide to the role of designing professional learning, A guide to the role of presenting professional learning experiences, A guide to the role of facilitating professional learning, A guide to the role of coaching professional learning, A guide to the anatomy of a workshop, A guide to sustained professional learning

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan