Universidad de Guayaquil
Catálogo Bibliográfico

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Advertising: principles and practice

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: New Jersey: Prentice Hall, 1998Edición: 4a edDescripción: 731 p.: il.; 28 cmISBN:
  • 978-0-13-597881-8
Títulos uniformes:
  • 0452 - ADVERTISING MANAGEMENT
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 659.1
Resumen: Contents: part 1: advertising foundations and environment: cap 1. introduction to advertising. 2. advertising and society ethics and regulation. 3. advertising and the mark process. 4. advertising agencies. part 2. advertising background, planning and strategy. part 3. advertising media. part 4. creating advertising. part 5. advertising operations. part 6. miscellaneous advertising
Lista(s) en las que aparece este ítem: PUBLICIDAD
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Libros LIBROS UCG 659.1 WELa 2341 (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible 2341

1998

Contents: part 1: advertising foundations and environment: cap 1. introduction to advertising. 2. advertising and society ethics and regulation. 3. advertising and the mark process. 4. advertising agencies. part 2. advertising background, planning and strategy. part 3. advertising media. part 4. creating advertising. part 5. advertising operations. part 6. miscellaneous advertising

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.
Nos visitan